ПРО НАС

Історія бренду LUT розпочалася влітку 2015 року в Одесі. Фундаментом стало прагнення дизайнера Анастасії Луценко трансформувати повсякденний гардероб в щось більше, ніж однотипний мас-маркет.

У речах LUT знайшли своє відображення ідеї східного мінімалізму у поєднанні із сучасним ритмом життя.

ПРО НАС

Історія бренду LUT розпочалася влітку 2015 року в Одесі. Фундаментом стало прагнення дизайнера Анастасії Луценко трансформувати повсякденний гардероб в щось більше, ніж однотипний мас-маркет.

У речах LUT знайшли своє відображення ідеї східного мінімалізму у поєднанні із сучасним ритмом життя.

Est. 2016

Анастасія Луценко

“Мій бренд Лут народився у той момент, коли я створила першу річ, яка заговорила про мій характер. Саме тоді я зрозуміла, наскільки кожна людина унікальна і як за допомогою особливого одягу ми можемо проявлятися і відкривати себе світові в нових образах.

Я почала створювати такі речі, які підсвічують внутрішнього персонажа всередині кожної людини. Речі, які говорять про вашу унікальність. Я відчула в цьому силу та енергію впевненості, яку транслюю через кімоно та інші речі Lut, а ви це відчуваєте та проживаєте власні історії.

Подорожуючи світом, я колекціоную людей, їхні образи та історії життя. Мене шалено надихають персонажі в різних проявах свого зовнішнього вигляду, вони роблять мій світ яскравішим і я знаходжу в кожному частинку себе.

Через деякий час я усвідомила, що моє головне джерело натхнення – люди. Так, в 2020 році з’явилася концепція бренду “ми єдині”.

Нескладно здогадатися про його головну ідею – ми всі єдині і унікальні.

All I want is to help people to find their true self and show the nature of their sincere desires. Because the things we put on are the language of our worldview

Так у 2020 році з’явилася концепція та основна ідея бренду.

WE ARE ONE